Pretplati se na newsletter
(0)
(0,00 kn)
Pretplatite se na newsletter
18/05
2017
3 godine jamstva za Huawei modele!
blog

  

 

3 godine jamstva: Huawei zlatni članovi imaju pravo na jednogodišnje jamstvo za popravke proizvoda i podršku nakon isteka standardnog jamstva za proizvod. Ovo produženo jamstvo primjenjuje se samo na uređaje koji su povezani sa zlatnim članstvom. Korisnici s produženim jamstvom imaju pravo na iste usluge popravka koje nudi standardno jamstvo za proizvod. Popravci se moraju izvršavati u ovlaštenim Huawei servisnim centrima.

3 mjeseca jamstva na zaslon: Huawei zlatni korisnici imaju pravo na obeštećenje uslijed slučajnog oštećenja zaslona tri mjeseca od datuma kupnje (kao što je vidljivo na računu). Ova VIP servisna polica za Huawei zlatne korisnike primjenjuje se na uređaje povezane sa zlatnim članstvom i obuhvaća oštećenja zaslona uslijed slučajnog pada, ispadanja, sudara, nagnječenja ili kontakta s drugim predmetima (uključujući oštećenja zaslona telefona i zaslona osjetljivog na dodir). Vlasnici police imaju pravo na jednu besplatnu zamjenu zaslona u ovlaštenom Huawei servisnom centru.

Zamjena uređaja unutar 3 mjeseca: Huawei zlatni članovi imaju pravo na besplatnu zamjenu uređaja ako se na originalnom uređaju javi hardverska greška unutar tri mjeseca od datuma kupnje (kao što je prikazano na računu). Ova VIP usluga za Huawei zlatne članove primjenjuje se samo na uređaje koji su povezani sa zlatnim korisnicima. Može se koristiti samo jednom i ne vrijedi za hardverska oštećenja koja je uzrokovao korisnik. Zamjene uređaja odrađuju ovlašteni Huawei servisni centri.

 

 

Kako aktivirati registraciju VIP usluge Zlatni član

  • Na Vašem uređaju pokrenite prethodno instaliranu aplikaciju HiCare.

  • Kada bude zatraženo, prijavite se na Vaš HUAWEI ID račun. Za aktivaciju registracije potrebno je prethodno izraditi vlastiti HUAWEI ID račun.

  • Kada se putem HiCare aplikacije prijavite na Vaš HUAWEI ID račun, automatski ćete aktivirati registraciju VIP usluge Zlatni član.

  • Trebali biste vidjeti skočni zaslon koji potvrđuje aktivaciju Vašeg članstva.



Kako koristiti VIP uslugu Zlatni član

  • Jednostavno pošaljite svoj uređaj s važećim dokazom o kupnji najbližem HUAWEI servisnom centru.

  • Ako je potrebno, za pomoć i informacije o najbližem servisnom centru nazovite HUAWEI telefon za pomoć.

  • Podatke i adresu HUAWEI servisnog centra te broj telefona za pomoć možete pronaći putem HiCare aplikacije.

 

VIP usluga Zlatni član podliježe kriterijima prihvatljivosti te se primjenjuju Uvjeti korištenja. Za detalje pogledajte HiCare aplikaciju na uređaju.

  • Registrirajte se za VIP uslugu Zlatni član putem prethodno instalirane aplikacije HiCare na Vašem uređaju, u roku od mjesec dana od kupnje uređaja.

  • Sačuvajte valjani dokaz kupnje uređaja na kojem se vidi datum kupnje, koji je potrebno navesti prilikom korištenja VIP usluge Zlatni član.

 

Sve ostale informacije možete pronaći na službenoj Huawei web stranici!

 

 

 
3 godine jamstva za Huawei modele!
MasterCard® SecureCode™ je nova usluga MasterCard-a i izdavatelja vaše kartice koja Vam pruža dodatnu sigurnost prilikom online kupovine. Za korištenje ove usluge nije Vam potrebna nova MasterCard ili Maestro® kartica. Vi birate svoj osobni MasterCard SecureCode i nikada ga ne dijelite s bilo kojim internet trgovcem. Privatni kod znači dodatnu sigurnost protiv neautorizirane upotrebe Vaše kreditne ili debitne kartice kada kupujete online. Svaki puta kada vršite online plaćanje Vašom MasterCard ili Maestro karticom, otvara se prozor izdavatelja Vaše kartice i traži vas da unesete osobni SecureCode, jednako kao što vas traži da "unesete PIN na bankomatu. U samo nekoliko sekundi izdavatelj kartice potvrđuje Vaše podatke i omogućava Vam da završite svoju online kupovinu. Za detaljnije informacije o MasterCard SecureCode programu kliknite na www.mastercardsecurecode.com.
Verified by Visa je nova uslugu koja vam omogućava online kupovinu uz dodatnu sigurnost. Jednostavnim postupkom Verified by Visa Vaš identitet se potvrđuje prilikom kupovine u online trgovinama uključenima u program. Ovaj pogodan način kupovine moguć je putem Vaše postojeće Visa kartice.

Osim toga, Verified by Visa je brz postupak. Potrebno je samo jednom registrirati svoju karticu i sastaviti svoju vlastitu lozinku. Potom, nakon obavljene kupnje u trgovinama uključenima u program, pojavit će se Verified by Visa prozor. Jednostavno unesite svoju lozinku i kliknite na "submit". Vaš je identitet potvrđen, a kupovina sigurna

Kako biste aktivirali Verified by Visa na svojoj Visa kartici ili saznali više o ovome, kontaktirajte svoju financijsku ustanovu koja Vam je izdala Vašu Visa karticu. Za više informacija kliknite ovdje.
Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Više informacija Slažem se