Prigovori

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA


Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14, 110/15) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u na adresu: 

MMM Agramservis d.o.o.
Slavonska Avenija 22 D
HR-10000 ZAGREB

ili na e-mail adresu: reklamacije@agramservis.hr 

Pri tome ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. 

Na prigovore podnesene u pisanom obliku odgovoriti ćemo u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora. 

Molimo da u svom prigovoru navedete: 

Ime i prezime ili naziv tvrtke
Adresa za dostavu odgovora

Kako bi vam omogućili bolje korisničko iskustvo, ova stranica pohranjuje kolačiće (cookies). Više informacija Slažem se